Söndag

Karlstad tripp, idag till ikea. skulle shoppa lite för att får det fint nere i källaren som vi snart målat klart ,bla : ) så det blev en del sakner där, bla en kudde till mig ,p tiihi.. var även tvungen att kila in på bergvik, men plånboken svek idag så fick bara med mig ett par mysbralls o en kuvertväska hem :) kikade även in en heltsjuktsnyggkjol på Jc..ångrar mig lite nu för att jag inte köpte den :/ men men så kan det gå.. träffade även sandra k, på bergvik. trevligt :) pratade lite om nykröppanatta, så får se vad det leder till :)
jag känner bara blä för att jag inte kommer att hinna få nån lön innan vi åker till sthlm, så får leva på nada nu känns det som, men det är väll så livet är antar jag..


påtal om lön, så börjar min första arbetsdag imorn på dagis:) ser absolut fram emot det ska bli skönt att göra nått på dagarna faktist : ) jobbar nu i en vecka o sedan ledig två, åker då till sthlm i fyra dagar,och ska även hinna med nykröppanatta som jag hoppas bli kanonrolig  :) iaf, jobbar sedan i tre veckort till efter det, o sen är skolan tebax, tiden går fort, så det är skönt att ha en utlandresa att se fram emot, det måste jag säga :)
Nu ska jag äta ite, sen blir det nog att kila till älskling, han kom äntligen hem idag o det ska bli fruktansvärt skönt att få krama om honom igen och säga .- jag älskar dig! :)
ha en bra kväll allesammans, pusspuss

Kommentarer
Postat av: ....

när är nykroppa natta?;d

2008-07-06 @ 23:19:33
Postat av: therese

a när e den?

2008-07-07 @ 11:05:13
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Elin

Den 19 juli :)

2008-07-07 @ 14:26:45
URL: http://eliinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0