21 April

Jobbade heldag idag, skönt, eftersom att jag inte jobbat så mycket under den här månaden! Men nu har jag iaf skramlat ihop ett antal timmar så att jag får bli någorlunda glad när lönen kommer :) Jag kan även berätta för er att jag har tagit mig i kragen och sökt till förskollärarutbildningen i Karlstad till hösten, så nu återstår det bara att hålla tummarna :) Har även fullt upp med att få i ordning i nya lägenhet som förövrigt är hur kul som helst, ska fixa och dola lite i helgen som jag ser fram emot :) Jag är så duktig nu känner jag, jag har tillochmed hunnit med att ta lite löprundor då och då, fantastiskat av mig! ;) så nu är det bara körkortet kvar tills jag kan kan känna mig riktigt nöjd med mig själv :) tihiii..

Nu blir det hockey! ha det bra, så ses vi :)
Musiktips: Usher ft will.i.am - Omg

Pusspuss
ElinElisabethKarlsson

Kommentarer
Postat av: gabriella,

har du flyttat?! :O nu var det alldeles för länge sen vi såg känner jag :( kram

2010-04-21 @ 21:30:28
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

sv: okejokej, då förstår jag :) ja det får vi göra, jag vet ju aldrig riktigt hur jag jobbar eftersom jag bara är vikarie på hemtjänsten, men vi kan ju försöka bestämma någon dag ändå :) puss

2010-04-22 @ 19:17:47
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0