25 April

Har haft en helg fylld med feber, sovtid & alvedon! Fyfabian!
Men idag har jag klarat mig utan piller, så förhoppningsvis så är jag fullt frisk tills imorn! :) Är sjuk typ en gång om året, men när jag väl är sjuk så är jag typ döende och kan inte röra mig utan att det susar i hela huvudet! kan inte jag också får vara lite småsjuk ibland?! :p tihii!

Mår iaf bättre idag och imorn väntar heldagsjobb i Storfors :)
Nu blir det Tvn för resten av kvällen! hadebra!

Jag älskar dig Tobias Lungström :)

Pusspuss
ElinElisabethKarlsson


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Usch vännen det lät inge vidare alls!! Men så är det oftast för mig med... när det väl slår till så slår det hårt. Iofs skönt sen när det är över att slippa det på ett tag.. ;)...



Hoppas vi ses snart! KRAMAR

2010-04-25 @ 22:01:46
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0