Torsdag

När jag & älskling var i Halmstad för någon vecka sen, så åkte vi och hälsade på fam Mäenpää. 
Där var det full fart på Nova 1 år & Noel ca 6 månader, som myste en hel del i mitt knä :)
vilka små sötnosar :)

  

Och igår fick jag äntligen hålla om min 3 månader gamla tremänning, Ludvig! :)
Fam Kärnström bjöd oss på mat och trevligt sällskap i sommarstugan!

 



Äntligen så har vi fått en liten knodd till släkten :)
Nu ska jag ut i solen & senare ikväll packa väskan, för imorn drar vi till Årjäng & sommarstugan :)
ha det bra i värmen :) pusspuss
ElinElisabethKarlsson

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vi kommer hem på tisdag. Sedan MÅSTE vi hitta på nått. Saknar dig gumsan!! Hoppas ni har det mys hemma och i stugan.. ;) Ses snart!! Massa Kramar



2010-07-15 @ 18:59:13
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: gabriella,

dags att träffas snart! ;)

2010-07-16 @ 12:50:06
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0