3 Juni

En usel bloggerska..
Ja fy bubblan vad tiden går när man har roligt, hinner inte rikigt med i alla svängar livet tar, men det är det som gör dt hela lite småroligt också :) Solen skiner och det gör mig gladare än någonsin. Jobbar för fullt & hinner nästan med allt jag planerar :) För er som har koll på mig, så kom jag ganska nyss hem från Barcelona :) Pappa fyllde 40 och fick resan i födelsedagspresent & jag o sis åkte med som bagage utan några kostnader, nice :)

        

Pappa köpte även en "Large Beer" & den gjorde ingen besviken :p



Minimalt snygga bilder, men det är bara att stå ut! nu ska jag kila under täcket för imorgon väntar jobb igen :) lutar även mot ett samtal till älskling :) ha det bra, så ses vi när vi ses!
Kramar

ElinElisabethKarlsson

Kommentarer
Postat av: gabriella,

wiihoo äntligen ett inlägg :D dags att ses snart! under sommaren kanske? :) kram

2010-06-04 @ 16:21:15
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/
Postat av: gabriella,

okej, :) jag har inte fått mitt schema än, men det ska komma snart hoppas jag :) men någon dag ska vi väl lyckas vara lediga samtidigt så vi kan ta en fika eller nåt!



tack, vännen! vi hälsade på han i lördags i uppsala. nu väntar vi på besked om när han får flyttas till karlstad. snart hoppas jag! lite jobbigt att det är så här, men det går framåt iallafall :)



kram

2010-06-07 @ 22:15:43
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0